W ramach współpracy mogą Państwo powierzyć administrację swoich serwerów naszemu zespołowi administratorów. Wieloletnie doświadczenie oparte na praktycznej wiedzy wysokiej klasy specjalistów - to nasz niezaprzeczalny atut. Na formę i ostateczny koszt udzielanego wsparcia wpływa wybór konkretnej opcji administracji serwerem. Przy pełnej administracji serwerem odpowiadamy zarówno za sprzęt, jak również za system, aktualizacje i optymalizację oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, a także zaawansowany monitoring serwera. Proponujemy również administrację w formie wykonywania samego backupu - zarządzanie systemem, aktualizacje i optymalizacje są wówczas po stronie użytkownika. Jednakże to nie wszystko. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, umożliwiamy również rozliczanie godzinowe administracji serwerem, w formie wykupionego pakietu godzin lub doraźnie, na żądanie. W tych wariantach to Państwo wskazują zakres prac koniecznych do wykonania. W wersji podstawowej, bezpłatnej świadczymy wsparcie w przypadku awarii sprzętu. Administrację serwerem można wybrać podczas składania zamówienia na nowy serwer dedykowany lub zamówić poprzez formularz kontaktowy. Do Państwa potrzeb podchodzimy elastycznie – zachęcamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów i cennika. Serdecznie zapraszamy!
Pełna administracja
Zarządzanie systemem: tak
Zaawansowany monitoring: tak
Obsługa awarii (sprzęt, zasilanie, łącza): tak
Obsługa awarii (OS): tak
Backup: tak
Przestrzeń backupowa: 4 TB
Aktualizacje i optymalizacje: tak
Poawaryjne odtwarzanie systemu: tak
Samodzielne włączenie/ wyłaczenie: nie
Samodzielna instalacja systemu: nie
Wyższy priorytet zgłoszeń: tak
Czas reakcji na awarię sprzętową: natychmiast
Pomoc techniczna: 24/7/365
Liczba godzin supportu: dostosowana do potrzeb klienta
600 PLN/ 1 miesiąc
Backup
Zarządzanie systemem: nie
Zaawansowany monitoring: nie
Obsługa awarii (sprzęt, zasilanie, łącza): tak
Obsługa awarii (OS): nie
Backup: tak, szczegóły do indywidualnego uzgodnienia
Przestrzeń backupowa: 3 TB
Aktualizacje i optymalizacje: nie
Poawaryjne odtwarzanie systemu: wskazanie czynności do wykonania
Samodzielne włączenie/ wyłaczenie: tak
Samodzielna instalacja systemu: tak
Wyższy priorytet zgłoszeń: nie
Czas reakcji na awarię sprzętową: 1h
Pomoc techniczna: 24/7/365
Liczba godzin supportu: 3
200 PLN/ 1 miesiąc
Pakiet godzin
Zarządzanie systemem: nie
Zaawansowany monitoring: nie
Obsługa awarii (sprzęt, zasilanie, łącza): tak
Obsługa awarii (OS): wskazanie czynności do wykonania
Backup: na żądanie
Przestrzeń backupowa: 200 GB
Aktualizacje i optymalizacje: wskazanie czynności do wykonania
Poawaryjne odtwarzanie systemu: wskazanie czynności do wykonania
Samodzielne włączenie/ wyłaczenie: tak
Samodzielna instalacja systemu: tak
Wyższy priorytet zgłoszeń: nie
Czas reakcji na awarię sprzętową: 1h
Pomoc techniczna: 24/7/365
Liczba godzin supportu: 3
300 PLN/ 6 miesięcy
Na żądanie (doraźna)
Zarządzanie systemem: nie
Zaawansowany monitoring: nie
Obsługa awarii (sprzęt, zasilanie, łącza): tak
Obsługa awarii (OS): wskazanie czynności do wykonania
Backup: na żądanie
Przestrzeń backupowa: 200 GB
Aktualizacje i optymalizacje: wskazanie czynności do wykonania
Poawaryjne odtwarzanie systemu: wskazanie czynności do wykonania
Samodzielne włączenie/ wyłaczenie: tak
Samodzielna instalacja systemu: tak
Wyższy priorytet zgłoszeń: nie
Czas reakcji na awarię sprzętową: 1h
Pomoc techniczna: 24/7/365
Liczba godzin supportu: 1
120 PLN/ 1h
Bez administracji
Zarządzanie systemem: nie
Zaawansowany monitoring: nie
Obsługa awarii (sprzęt, zasilanie, łącza): tak
Obsługa awarii (OS): nie
Backup: nie
Przestrzeń backupowa: 200 GB
Aktualizacje i optymalizacje: nie
Poawaryjne odtwarzanie systemu: nie
Samodzielne włączenie/ wyłaczenie: tak
Samodzielna instalacja systemu: tak
Wyższy priorytet zgłoszeń: nie
Czas reakcji na awarię sprzętową: 2h
Pomoc techniczna: 24/7/365
Liczba godzin supportu: 0
0 PLN/

Formularz kontaktowy